Nog 5 nachten te gaan

24 januari 2019 - Nijmegen, Nederland

En dan zijn het opeens nog maar 5 nachten slapen. De afgelopen weken zijn snel voorbij gegaan. Ik dacht dat ik vrijwel alles al had geregeld, maar er bleken toch nog wel een paar belangrijke dingen te zijn die geregeld moesten worden.
Zo heb ik mij de afgelopen weken bezig gehouden met het inpakken van mijn kamer, op zo'n moment kom je er pas achter hoeveel zooi je eigenlijk hebt. Al mijn spullen zijn nu verplaatst naar een tijdelijke opslag zodat vanaf volgende week de onderhuurder in mijn kamer kan.
Dan komt natuurlijk nog het inpakken van de koffer. 23 kilo klinkt als heel veel bagage, dit valt in de praktijk helaas tegen. Dit kan echter ook aan het feit liggen dat ik gewoon teveel spullen mee wil nemen... Maar uiteindelijk is ook dit goed gekomen.
En ja, wat doe je dan de hele dag? Ik heb de puzzel al af, series afgekeken waar ik aan begonnen was en menig uur geslapen. Gelukkig heb ik deze vele vrije tijd ook kunnen benutten om nog even wat af te spreken met vrienden en vriendinnen die ik toch nog echt even wilde zien voor ik zou gaan. Voor mijn familie heb ik een afscheidsfeestje gehouden. Waar ik 's ochtends nog zei dat ik iedereen wilde afbellen omdat ik niet tegen afscheid nemen kan, was ik aan het einde van de dag blij met de leuke dag en mooie foto's.
Mijn komende dagen zitten vol met uitjes en uiteten (wat vervelend toch weer ;)) en dan is het dinsdag toch echt zo ver. Met de trein in alle vroegte naar Schiphol om daar afscheid te nemen van mama, Jan en Menno. Dan gaat kleine Pienie toch echt met de grote koffer naar de andere kant van de wereld! Dat betekent dat de volgende blog zal worden geschreven in het heerlijke zonnetje in Australië, 30 graad voor wie het leuk vindt om te horen 😁.

AfscheidsfeestAfscheidsfeestAfscheidsfeestAfscheidsfeestAfscheidsfeest

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerrie Jeukens:
    24 januari 2019
    Paulien, wij wensen jou alvast veel sterkte met het afscheid nemen van je schatje Menno. Maar als jij eenmaal daar bent, gaat jou grote wens in vervulling.💪💪🤣😘En Menno is zo weer bij jou in Australië. Wij blijven jou volgen. Ontzettend genieten Paulien.