Eerste dagen in Australië

3 februari 2019 - Maroubra, Australië

Intussen ben ik 4 dagen in Australië en ik vind het helemaal geweldig! Woensdagavond heeft het gezin mij opgehaald van het vliegveld en ze waren net zo aardig en leuk als ze leken op Skype. De afgelopen dagen heb ik meegekeken in het gezin, lekker op het strand gelegen, geoefend met links rijden en, niet onbelangrijk, Sydney verkend.
Zaterdag ben ik met de bus naar Sydney gegaan, hier had ik afgesproken met 2 Nederlandse au pairs. We hebben de Harbour Bridge bekeken, een rondje gelopen om Sydney Opera House en ons verbaasd over de botanic garden. Er lopen daar vogels rond die ik normaal alleen in dierentuinen zag! 's Avonds hebben we een kroegentocht gehad, door de jetlag heb ik het niet tot het einde volgehouden maar het was zeker een geslaagde dag!
Tja over die jetlag... Leuk is anders maar als ik het vergelijk met wat ik allemaal heb gelezen, valt het reuze mee! Intussen ben ik om een normale tijd pas moe en slaap ik 's nachts prima.
Aankomende week gaat het echte werken beginnen. Ik kan een beetje rustig inkomen omdat Jamie aankomende week nog vrij is en dus thuis, hij kan dus helpen met de hele gang van zaken hier. Volgende week sta ik er alleen voor.
Op de momenten dat ik vrij ben is hier trouwens ook genoeg te doen. Maroubra Beach is 5 minuten rijden, er ligt een gigantisch park achter het huis, het winkelcentrum is op loopafstand en het duurt een half uurtje om met de bus in Sydney te komen.
Voorlopig zal ik mij dus zeker niet gaan vervelen!

Maroubra BeachHarbour Bridge en Opera HouseSydney Botanic GardenMaroubra Beach

1. Beppie:
    3 februari 2019
    Fijn dat het nu goed met je gaat.
    Veel liefs Beppie👍😘
  4. Sil:
    Super Paulien ! Fijn dat je al bent ingeburgerd 😘
  5. Mama:
    3 februari 2019
    Leuk om van je te lezen 😘
    Goed te horen dat je het naar je zin hebt en dat er nog zo veel dingen te ontdekken zijn. Foto's zijn mooi.....
  6. Gerrie Jeukens:
    3 februari 2019
    Gezellig om te lezen Paulien.❤️ Fijn gevoel, dat je warm bent ontvangen. Paulien, geniet en wij lezen graag de volgende verhalen. Schitterende foto’s.😘
  7. Wilma:
    3 februari 2019
    Blij voor je dat je het naar je zin hebt. Ik hoop dat je veel mag zien van Australië😀
  8. Ilse:
    3 februari 2019
    Ziet er goed uit Paulien! Genieten!!!
  9. Anny Jeukens:
    3 februari 2019
    Klinkt allemaal goed. En wat een mooie foto's!
    Succes, komende week, met het echte werk🙂
  10. Saskia Janssen:
    3 februari 2019
    Super leuk allemaal. Mooie foto's! Fijn dat het een leuke familie is. Succes en ook lekker genieten!😀