Een man in mijn bed

10 juni 2019 - Maroubra, Australië

Bloggen vanaf het strand. Het is hier dan wel winter maar het zonnetje schijnt nog steeds en het is 21 graden. Prima vol te houden dus!
Afgelopen dinsdag was Lucy zoals altijd thuis de hele dag. Omdat het erg regenachtig was, was naar het park gaan geen optie. Daarom is het een dagje zwembad geworden. Het Olympisch zwembad wel te verstaan. Jaren geleden zijn de Olympische Spelen in Sydney geweest. 40 minuten bij mij vandaan ligt Sydney Olympic Park. Hier zijn alle verschillende stadions te vinden. Het zwembad is gigantisch. Naast het Olympisch bad was er ook een bad voor waterpolo westrijden en nog een compleet gedeelte om recreatief te zwemmen. De reden dat ik hier met Lucy heen wilde: een heel groot waterspeelpark voor kinderen. Ze vond het geweldig!
De oudste twee beginnen steeds meer te vragen hoe lang ik er nog ben. Niet omdat ze me weg willen hebben maar vooral omdat ze door hebben hoe snel de tijd nu gaat. Want over 5 weken rijd ik nu ergens in Hunter Valley met Menno.
Sinds ik bij het gezin ben wordt er door de kinderen al veel gepraat over een huisdier. De laatste paar weken werd het steeds duidelijker dat het een kat zou gaan worden. Vrijdag was het dan eindelijk zover. Het gezin is uitgebreid met Pepsi, een 13 weken oude kitten. Ik ben helemaal fan! Omdat mijn kamer de enige kamer is op de begane grond met een deur is dit ook de slaapkamer van Pepsi geworden. Hij moest namelijk eerst wennen aan een kleine ruimte voordat hij het hele huis mocht ontdekken. Ook is mijn kamer nu een veilige plek voor Pepsi waar hij kan uitrusten als hij gek wordt van de kinderen die achter hem aan rennen. Pepsi en ik zijn ondertussen al goede vriendjes, vanaf nacht één is hij op mijn bed gesprongen en slaapt hij naast me. Na 4,5 maand eindelijk weer een man in mijn bed, ofja mannetjes kat...
Mijn weekend was deze week erg rustig. Ik ben vooral bezig geweest met catsitten en uitrusten. Dit laatste was wel nodig met een keelontsteking en zoveel gehoest dat ik er hoofdpijn van kreeg. Hopelijk voel ik me volgende week weer helemaal goed zodat ik kan gaan duiken in het weekend!

Maroubra beachPepsiOlympisch badOlympisch zwembadPepsiMaroubra beach

1. Mama:
    10 juni 2019
    Lieve Pien, gezellig om er nog even een speelkameraadje bij te hebben. Zo te zien en te lezen hebben jullie het leuk samen 😉.
    Hoop dat je wat opknapt deze week zodat je idd kunt gaan duiken. Nog eens genieten van de onderwaterwereld. Mooie foto: achterom kijkend de route zien die je gegaan bent.....zou zomaar over jezelf kunnen gaan. Fijne week gewenst.
    Kus en knuffels van mama 🐱😘❤️
  2. Wilma:
    10 juni 2019
    Hoi Paulien,
    Lekker hoor de winter door komen met 21 graden, genieten. En dan je laatste weken nog gezelschap in bed, al voelt dit anders dan Menno😊 toch gezellig voor je. Ik hoop dat je snel opknapt zodat je de onderwater wereld kan bezoeken. Te gek wat je allemaal doet Pien geniet met je mee. Liefs Wilma