Time flies when you're having fun!

10 februari 2019 - Maroubra, Australië

Time flies when you're having fun! Volgens mij is een week nog nooit zo snel voorbijgegaan. Afgelopen week begon het echte werk. 6 uur opstaan en zorgen dat de kinderen iets na 8 uur helemaal klaar in de auto zitten. Het is me elke dag nog gelukt tot nu toe!
Om 3 uur sta ik weer bij school om de kinderen op te halen en dan te helpen met huiswerk. Het is me opgevallen dat de kinderen in Australië heel sportief zijn. Na school rij ik dan ook veel heen en weer naar oztag (hele milde rugby vorm waarbij de meiden lintjes aan hun broek hebben die de tegenstander af moet pakken, geloof ik, het is me nog niet helemaal duidelijk), jiu jitsu, zwemmen, dansen, surfen en cricket. Ik geloof dat dit alle sporten waren maar wie weet komen er de volgende weken nog dingen bij.
Afgelopen week ook voor het eerst gekookt: pannenkoeken! De kinderen lusten hele andere dingen dus ik was blij toen 2 van de 3 het lekker vonden. Harry zei zelfs dat het het lekkerste was wat ooit uit hun keuken was gekomen, goed teken toch!
Deze week ook weer wat meer Nederlandse mensen leren kennen. Een van de beste vriendinnen van mijn hostmam heeft ook een Nederlandse aupair, hier heb ik dan ook mee afgesproken. En heel handig, ze woont in de buurt!
Ook erg leuk om mee te maken: vrijdag was de verjaardag van Izzy, ze werd 11. 's Avonds was er een groot discofeest voor haar verjaardag. Een zaal gevuld met 30 meiden, 2 boxen, 2 microfoons, een rookmachine en laserlichten. Kortom een kippenhok maar ook een zeer geslaagd feest!
Afgelopen weekend ben ik naar Sydney geweest om wat mooi foto's te maken. En vandaag heb ik, hier heb ik mij erg op verheugd, gesnorkeld! Dit was zo mooi! Je kunt bij dezelfde organisatie ook een scuba dive doen, dit zal dan ook zeker gaan gebeuren!
Mijn weekend zit er hier alweer op en ik ga mij klaarmaken voor mijn eerste week zonder Jamie thuis. Nu ga ik dus echt alles zelf doen en ik ben er helemaal klaar voor!

Sydney Opera House en Harbour Bridge

1. Mama:
    10 februari 2019
    Hoi Pien, wat zit er een heerlijke energie in dit verhaal. Lekker om te lezen en goed te horen dat je het zo naar je zin hebt.
    Komen vast nog veel mooie ervaringen en herinneringen bij. Groetjes mama 😘
  2. Beppie:
    10 februari 2019
    Hoi Paulien.
    Het is zo fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt.
    En dat de dagen om vliegen is een goed teken.
    Geniet van alles wat je mee maakt.
    Liefs Beppie.