Week 6 alweer!

10 maart 2019 - Maroubra, Australië

Wat een week. En in het speciaal, wat een dag. Na mijn drukke weekend van vorige week was ik van plan om maandag rustig aan te doen. Nou dat is gelukt, tot en met donderdag heb ik ziek in bed gelegen. Waar iedereen zich hier kapot aan zweten was met 32 graden, liep ik met een vest rond omdat ik het zo koud had. Het was dus een week van uitrusten!
Zaterdag wilde ik graag iets doen maar ik wist niet goed wat, het regende namelijk de hele middag. Uiteindelijk heb ik een kaartje gekocht voor Charlie and the chocolate factory de musical. Lekker last minute in mijn eentje. Super plek op de eerste rij! Het was echt een geweldige musical, vooral de oempa loempa's waren erg leuk!
Zondag stond een hike naar de figure 8 pools op de planning. De hike was 25 km lang en je liep over kliffen en door natuur in Royal National Park. Het plan en de eerste paar kilometers waren echt super! Na 19 km heb ik het opgegeven. Mijn knie deed zo verschrikkelijk veel pijn en ik wist dat het meest zware stuk nog moest komen. Helaas dus moeten besluiten dat ik beter kon stoppen. Andere keer naar de figure 8 pools dan maar, maar dan met de auto!
Het naar huis komen was ook nog een avontuur. Ik zat midden in een natuurpark en er was geen bereik. Mijn idee om een Uber te bestellen naar het dichtstbijzijnde treinstation ging dus niet door. Uiteindelijk ben ik richting de parkeerplaats gelopen en heb ik een willekeurig gezin aangesproken. Ik heb ze uitgelegd van mijn knie en gevraagd of ze mij toevallig naar het dichtstbijzijnde treinstation konden brengen. Na even gepraat te hebben met ze vertrouwden ze me genoeg om me mee te nemen. In de auto kwamen we erachter dat ze heel dicht in de buurt van Maroubra woonden. Ze waren toen zo lief om me voor de deur van mijn huis af te zetten in plaats van bij het treinstation. Super lief!
Was dus weer een erg leuk weekend hier, nu kijken wat ik volgende week wil gaan doen!

Royal Coast WalkRoyal Coast WalkCharlie and the chocolate factory

1. Jan:
    10 maart 2019
    Echt een survival week! En toch ook gewerkt! Pannenkoek. Wentelteefjes. Gewoon even je poot stijf houden en lekker doorgaan.
  2. Mama:
    Hoi Pien, weer kleine en grotere avonturen beleefd en overleefd. Good for you. We kijken uit naar je volgende verhaal.
    Kusjes en knuffels van mama.
  3. Beppie:
    10 maart 2019
    Je hebt weer een avontuur beleeft😅
    En zelf weer opgelost daar moet je Paulien voor heten👍😘
  4. Menno:
    10 maart 2019
    Trots op je schat! Wat een onvergetelijke ervaringen. Weer een mooie week voor de boeg, geniet!
  5. Saskia Janssen:
    13 maart 2019
    Super leuk allemaal, behalve het ziek zijn dan. Veel plezier nog een lekker genieten.