Het aftellen is begonnen.

28 december 2018 - Nijmegen, Nederland

IMG-20181227-WA0011

Nog 32 nachtjes slapen en dan is het zover. Over bijna precies 1 maand zit ik in het vliegtuig naar Australië, het begin van mijn grote avontuur. Ik heb een jaar lang gezegd dat ik ging, maar het was altijd 'eerst een half jaar werken en dan ga ik'. Dat half jaar werken is voorbij. Voor de kerstvakantie heb ik, met pijn in mijn hart, afscheid genomen van mijn klas en de school.
Intussen is het gezin gevonden, de verzekering geregeld, het vliegticket geboekt en de koffer gekocht (ik pas er bijna in dus dan moeten mijn kleren ook wel passen). De komende maand staat in het teken van mijn kamer leeghalen, de laatste dingen regelen en afscheid nemen.

Nu het gezin gevonden is kan ik hier ook wat meer over vertellen. Amy en Jamie wonen met hun drie kinderen iets ten zuiden van Sydney, in Maroubra om precies te zijn. Isabelle is met 10 jaar de oudste, daarna volgt Harry van 8 en Lucy van 3 jaar. Lekker uiteenlopend qua leeftijd dus! Tijdens het eerste skypegesprek had ik meteen een heel goed gevoel bij Amy en Jamie, dit gevoel was gelukkig wederzijds en het contract was al snel geregeld.

De komende zeven maanden zal ik jullie via deze blog meenemen in mijn avontuur. Ik zal geregeld proberen foto's en berichten te plaatsten om jullie een inkijkje te geven in mijn leven als au pair in Australië.

1. Mama:
    28 december 2018
    Leuk om van je te horen.....ik ga je zeker volgen 🌏😉
  2. Ellen:
    28 december 2018
    Leuk Paulien... ik ga je zeker volgen. Veel plezier in Sydney!
  3. Thea Janssen:
    28 december 2018
    Leuk Paulien, succes nog met de voor bereidingen we zullen je volgen
    Veel plezier en succes in Sydney!
    Groetjes Clemens en Thea.
  4. Anny Jeukens:
    28 december 2018
    Wij gaan je zeker volgen Paulien!
    Succes met de laatste voorbereidingen en voor in Sydney wensen wij jou héél veel succes en plezier!
    Groetjes, Johnny en Anny.
  5. Gerrie Jeukens:
    28 december 2018
    Paulien heel erg leuk dat wij met onze familie jou kunnen volgen, zijn erg benieuwd. Succes.❤️😘👌Liefs Gerrie en Jolanda.🙌
  6. Beppie:
    29 december 2018
    Natuurlijk ga ik je volgen.veel plezier en succes enplezir in Sydney 🥰
  7. Meike:
    29 december 2018
    Dag Paulien, Ik mis je nu al. Veel plezier in Australië en ik ga je volgen. xxx Meike
  8. Yfke krom:
    3 februari 2019