Eerste week alleen

17 februari 2019 - Maroubra, Australië

Weer een week voorbij. Deze week voor het eerst alles zelf doen en zorgen dat iedereen op tijd op de juist plek is. En ja hoor, het is me gelukt!
De week begon wat moeilijk omdat ik niet helemaal fit was, misschien toch nog wat last van de jetlag. Op die momenten mis je het thuisfront toch wel.. Maar ik heb geen moment gedacht dat ik terug naar huis wilde.
Tijdens de week was het soms even aanpoten aangezien een van de kinderen niet altijd even goed wil luisteren. Gelukkig heeft hij dit niet alleen bij mij! Het is dus even uitproberen welke aanpak bij hem werkt en intussen probeer ik zoveel mogelijk leuke momenten met hem te hebben zodat we een band opbouwen. Dat is al aardig gelukt trouwens, hij is zaterdag jarig en gaat naar een gigantisch waterpark en hij vroeg meteen of ik ook wilde komen.
Afgelopen week heb ik flink wat afgelopen. Zo heb ik een wandeling gemaakt naar Magic Point, een prachtige klif aan de zuidkant van Maroubra. Deze week ben ik van plan een langere wandeling te maken in dit gebied langs meerdere kliffen. Zaterdag ben ik van Coogee Beach naar Bondi Beach gelopen. Een wandeling van 7km langs het water. Tijdens de tocht kom je langs de meeste prachtige strandjes, kliffen en een van de mooiste begraafplaatsen die ik ooit heb gezien. Het eindpunt, Bondi Beach, is prachtig om te zien. Ik liep nu zelf op het strand dat ik altijd op tv zag bij Bondi Rescue. Na even te hebben gezocht heb ik de bekende lifeguards ook gevonden!
Aankomende week staan er, op de verjaardag na, geen spannende dingen op de planning. Het wordt een weekje van strandbezoeken, baantjes trekken, winkelen, lezen en ohja natuurlijk voor de kinderen zorgen.

Maroubra BeachMagic PointCoogee to Bondi routeBondi BeachLifeguard

1. Gerrie Jeukens:
    17 februari 2019
    Leuk om te horen over je eerste echte week .
    Zie en lees dat je geweldig geniet , blijf dit doen.
  2. Mama:
    17 februari 2019
    Ik lees het al....echt hard werken onder zware omstandigheden 😉. Veel plezier en hou ons op de hoogte van je dagelijkse beslommeringen.
    Groetjes mama
  3. Saskia Janssen:
    19 februari 2019
    Ziet er fantastisch uit Pauline!! Fijn dat je alles onder controle hebt, maar ook super geniet!! Heel veel plezier!!